Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ

ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥ


     Ο Αρχιμανδρίτης π. Αρσένιος Κατερέλος, Ηγούμενος της Ιεράς Μονής Αγίου Νικολάου Δίβρης Φθιώτιδος, ανάμεσα από τα πολλά περιστατικά που μας διηγείται για τον Γέροντά του, τον Άγιο Παΐσιο τον Αγιορείτη, είναι και το παρακάτω:
     «Μια φορά, είχα αγιογραφήσει μία εικόνα, έναν αρχάγγελο, και μου φανέρωσε ο Άγιος Παΐσιος, με πολύ χαριτωμένο τρόπο, σε ποιον άνθρωπο είχα αποφασίσει μέσα μου να δωρίσω εκείνη την εικόνα σαν ευλογία και, τούτο, χωρίς εγώ αυτό να το έχω πει σε κανέναν μέχρι εκείνη τη στιγμή. Όταν τον ρώτησα “Γέροντα, πώς το καταλάβατε;”. Και αυτός μου είπε: “Να, δεν βλέπεις; Τα μάτια του αγγέλου μοιάζουν με τα μάτια εκείνου που πρόκειται να την δωρήσεις!”».



[Περιοδικό «Θεοδρομία»
Έτος ιζ΄, τεύχος 2,
Απρ.–Ιούν. 2015, σελ. 235.]








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου