Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΟΠΟΥ ΕΣΤΕΚΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ

ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΟΠΟΥ ΕΣΤΕΚΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ


     Διηγήθηκε κάποτε ο αββάς Ιωάννης το εξής:
     «Κάποτε καθόμουν μαζί με τον αββά Ποιμένα και τον είδα να πέφτει σε έκσταση. Κι επειδή του είχα πολύ θάρρος, του έβαλα αμέσως μετάνοια παρακαλώντας τον να μου πει πού ήταν και πού βρέθηκε.
     »Κι εκείνος αναγκάστηκε και μου είπε: “Ο λογισμός μου κι ο νους μου ήταν εκεί στον Σταυρό του Σωτήρος Χριστού, όπου έστεκε εκεί δίπλα η Παναγία η Κυρία Θεοτόκος Μαρία κι έκλαιγε (βλ. Ιωάν. 19, 25)· κι εγώ ήθελα πάντοτε όπως Αυτή έτσι να κλαίω!”».

ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ


[«Το Μέγα Γεροντικόν»,
Τόμ. Α΄, Κεφ. Γ΄, §40,
σελ. 334–335·
Έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου
«Το Γενέσιον της Θεοτόκου».
Πανόραμα Θεσ/νίκης, Μάρτιος 1994.
Επιμέλεια ανάρτησης,
επιλογή θέματος και φωτογραφίας,
πληκτρολόγηση κειμένου:
π. Δαμιανός.]






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου