Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ

ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ


     Λάθος μου μεγάλο και πάλι. Μια ζωή να σε ψάχνω έξω μου, μακριά και πέρα μου. Ψυχοπλάστη Θεέ μου και ισόψυχε πλησίον μου. Στις μακρές νύχτες της αγωνίας μου, στις ρύμες της ευκολίας μου, στα σεργιάνια της πλανεύτρας φαντασίας μου, στις άσκεφτες περπατησιές της αγνοίας μου. Όποιος ψάχνει βρίσκει και όποιος ψάχνει χάνεται. Η ταπείνωση κάνει τη διαφορά στο κίνητρο και το αποτέλεσμα. Ευχαριστώ που μ’ αξίωσες να δω ότι μέσα μου είναι που κουρνιάζουν όλα σιωπηλά: το φως το αληθινό, το πρόσωπο το αιώνιο, η ζωή της καρδιάς, η χώρα του χαμένου Παραδείσου…

π. Δαμιανός







1 σχόλιο:

  1. Ναι, όποιος ψάχνει βρίσκει.
    Ναι, όποιος ψάχνει χάνεται.
    Και ναι, η ταπείνωση κάνει τη διαφορά σε όλα στη ζωή μας.

    Μας κυνηγά ο Θεός να μας κερδίσει κι εμείς όλο του ξεγλυστράμε.
    Γέρων Δανιήλ

    Καλησπέρα, πατέρα Δαμιανέ. Καλή συνέχεια στον αγώνα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή