Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Παρασκευή 8 Ιουνίου 2018

«ΔΕ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΣ;»


«ΔΕ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΣ;»


     Σεπτέμβριος 1983. Μου έλεγε κάποτε ένας ιερεύς: «Καθώς ήμουν στην Προσκομιδή και έλεγα “Μνήσθητι, Κύριε… Μνήσθητι, Κύριε…” και είχα πλάι μου την εκκλησάρισσα μοναχή που διάβαζε και εκείνη ονόματα, μια στιγμή άκουσα σαν να μιλούσε. Της λέω: “Τι συμβαίνει;”. “Να, μνημόνευσα την εξαδέλφη μου, γιατί έχει τα σαράντα της σήμερα. Μόλις είπα ‘Μνήσθητι, Κύριε της δούλης Σου (τάδε)’ αυτή ήρθε και μου είπε: ‘Δε με φώναξες; Ήρθα να σε δω!’…”. Και την είδε μπροστά της οφθαλμοφανώς! Μου έκανε πολλή εντύπωση αυτό».

ΓΕΡΟΝΤΙΣΣΑ ΜΑΚΡΙΝΑ
(1921–1995)

[ «Λόγια της καρδιάς»,
2ο μέρος («Λόγοι»),
Λόγος 24ος, σελ. 219.
Πορταριά Βόλου 2013.
Επιμέλεια ανάρτησης:
π. Δαμιανός. ]






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου