Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

«ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΟΓΟ»

«ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΛΟΓΟ»


          Πάνω στο μεθύσι της άφραστης συντριβής, μάζεψα πτώσεις και συντρίμμια των ανήσυχων εγκάτων μου· και με την πιο εύγλωττη αμιλησιά των σπαραγμών που με κυρίευαν για χρόνια, κίνησα από καρδιάς προς τον Θεό. Εκείνος δε, ένοιωσα πως δεν είχε καμιά βία και εξουσία έναντί μου· προσπέρασε επουλωτικά τα πάντα, ατενίζοντας μονάχα προς την καρδιά που την κατέτρωγε ενδόμυχα ο φόβος όλων των γνοφωδών θεωριών των ανθρώπινων θρησκειών και μού ’πε ειρηνικά και ησύχια: 
          «Πες Μου ένα λόγο· Εγώ σ’ αγαπώ!».

π. Δαμιανός






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου