Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

«ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΩ ΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΦΙΛΗΣΩ»

«ΝΑ ΒΟΥΤΗΞΩ ΜΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΗ ΦΙΛΗΣΩ»


     «Εμένα μ’ έκανε παπά ο Δεσπότης του Σινά, ο Πορφύριος ο Γ΄. Με ταλαιπωρούσανε, ούτε λεφτά είχα και δεν ήξερα πού να πάω. Για να μη γίνω παπάς έπρεπε να έχω ένα κώλυμα. Σκεφτόμουνα να κρυφτώ σ’ ένα μέρος και την ώρα που θα γύριζαν τα κορίτσια από το θέρο, να ριχτώ να βουτήξω μία και να τη φιλήσω. Και πήγα και κρύφτηκα, ο καημένος, σ’ ένα μέρος και ήρθανε τα κορίτσια και θερίζανε. Κατάλαβες, ε; Χωριατοπούλες. Αλλά την ώρα που περνούσαν δεν μπόρεσα να το κάνω. Έτσι με κάνανε παπά και με βγάλανε Προφύριο. Ούτε ήθελα, μωρέ, παιδί μου. Ας ντρεπόμουνα, μωρέ παιδί μου (με αυτό που ήθελα να κάνω στις θερίστριες). Εγώ, αυτό ήθελα (δηλαδή να ντροπιαστώ για να μη γίνω παπάς)!».

ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
Ο ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΗΣ
(1906–1991)


[Αγίου Πορφυρίου:
«Θα σας πω…»
Ηχογραφημένες διηγήσεις
του αγίου για τη ζωή του.
Μέρος Γ΄, κεφ. 3ο, σελ. 247–249.
Εκδόσεις
«Η Μεταμόρφωσις του Σωτήρος»,
Μήλεσι Νοέμβριος 20152.
Επιμέλεια ανάρτησης,
επιλογή θέματος και φωτογραφίας,
πληκτρολόγηση κειμένου:
π. Δαμιανός.]






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου