Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

«ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ! ΓΙΑΤΙ;»

«ΜΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ! ΓΙΑΤΙ;»


     Μια γυναίκα, που είχε χάσει το παιδί της, επισκέφθηκε τον όσιο Γαβριήλ, τον δια Χριστό σαλό και ομολογητή (1929–1995), και τον ρώτησε:
     –Γιατί κάποιοι φεύγουν νέοι απ’ αυτή τη ζωή;

     Και ο όσιος του Θεού τής είπε τα εξής:
     –Σ’ ένα χωριό, μια πιστή γυναίκα που έχασε τον μονάκριβο γιο της, παραπονέθηκε στον Θεό:
     «Εγώ, για την αγάπη Σου, άντεξα πολλά: προσβολές, φτώχιες, δυσκολίες. Σ’ αυτό το μέρος που μένω, κανείς δεν είναι πιστός εκτός από μένα. Όμως Εσύ μου πήρες το παιδί μου. Γιατί;».

     Εκείνη τη νύχτα λοιπόν είδε ένα όνειρο:
     Οι Άγγελοι την πήγαν στον Κύριο και Του μετέφεραν τα παράπονά της.
     Τότε, ακούστηκε η φωνή του Κυρίου:
     «Ρωτήστε τη γυναίκα τι θέλει;».
     «Φέρε το παιδί μου πίσω!», απάντησε η γυναίκα.
     «Θέλεις να δεις το παιδί σου;», ρώτησε ο Κύριος.
     «Μητέρα είμαι! Και βέβαια το θέλω!», είπε κλαίγοντας εκείνη.
     «Να της δείξετε το παιδί της!», έδωσε εντολή ο Κύριος.
     Έφεραν το παιδί και η μητέρα χάρηκε.

     «Τώρα, τι Μου ζητάς;», ρώτησε ο Κύριος.
     «Γιατί τον πήρες;», Του παραπονέθηκε η γυναίκα.
     Τότε ο Κύριος έδωσε εντολή στους Αγγέλους:
     «Να της δείξετε τι θα έκανε ο γιος της, αν δεν τον έπαιρνα Εγώ».

     Και, ξαφνικά, σαν σε ταινία, η γυναίκα είδε τις φοβερές αμαρτίες που θα διέπραττε ο γιος της και μετά τις φωτιές της κόλασης!
     «Να τον ξαναγυρίσετε στον Παράδεισο!», άρχισε να κλαίει και να παρακαλεί τον Κύριο η γυναίκα.
     Ο Κύριος έδωσε εντολή να ξαναγυρίσουν πάλι το παιδί στον Παράδεισο.
     Και της είπε τότε ο Κύριος:
     «Για την καλοσύνη σου και για την αγάπη σου πήρα τον γιο σου κοντά Μου. Μη νομίζεις πως δεν ξέρω πότε και ποιον πρέπει να πάρω».


ΟΣΙΟΣ ΓΑΒΡΙΗΛ
Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ
ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗΣ
(1929–1995)


[Μαλχάζι Τζινόρια:
«Ο Άγιος Γαβριήλ
ο διά Χριστόν Σαλός και Ομολογητής»,
μέρος γ΄, κεφ. 1ο, σελ. 210–211,
Μετάφραση: Νάνα Μερκβιλάτζε,
Γλωσσική επιμέλεια: Φανή Ροπόκη,
Αθήνα, Μάιος 2013.
Επιμέλεια ανάρτησης,
επιλογή θέματος και φωτογραφίας,
πληκτρολόγηση κειμένου:
π. Δαμιανός.]







Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου