Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΥ ΨΙΘΥΡΟ


ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΟΥ ΨΙΘΥΡΟ


     Για ένα Σου ψίθυρο επέτρεψα άφοβα να μην είμαι. Τι άλλο θες; Μα, ό,τι κι αν θες Εσύ, θά ’ναι μυστικό μυστήριο που μονάχα η ζωή, η ζωή που εκπορεύεται και διανέμεται από Σένα, το λαχταρά· που μονάχα αυτή ποθεί να το ξέρει, να το μαθαίνει, να το φυλάει σα φυλακτό στο στέρνο μιας άλλης ψυχότροφης και ζωογόνας εμπειρίας. Με ένα Σου ψίθυρο, πες μου, τι άλλο ευδοκείς; Τι άλλο επιθυμείς φιλόψυχα, για να ικανωθώ με λαχτάρα ελευθερίας, να είμαι ό,τι σωτήρια πρέπει να είμαι, για να Σε θέλω εκ των πονεμένων εγκάτων μου, για να αξιωθώ να Σε ζητώ, αιωνίως τον Αιώνιο; ...

π. Δαμιανός






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου