Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

«ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΪΔΙΟ ΑΥΤΟ!...»


«ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΓΡΑΪΔΙΟ ΑΥΤΟ!...»


Φωτογραφία: «ΠΑΜΕ ΝΑ ΤΑΠΕΙΝΩΣΟΥΜΕ 
ΤΟ ΓΡΑΪΔΙΟ ΑΥΤΟ!...»
      Δύο Γέροντες μεγάλοι αναχωρητές από τα μέρη της αρχαίας παραλιακής πόλης της Αιγύπτου που λεγότανε Πηλούσιο, ξεκίνησαν κάποτε να πάνε να επισκεφθούνε την αμμά Σάρρα. Και καθώς πήγαιναν, είπαν μεταξύ τους:
      –Ας πάμε να ταπεινώσουμε το γραΐδιο αυτό!
      Όταν έφθασαν, της λένε:
      –Κοίταξε! Μην κάνεις κανέναν υπερήφανο λογισμό μέσα σου και πεις: «Να, σε μένα έρχονται οι αναχωρητές, αν και είμαι γυναίκα»!
      Και τους απαντά η αμμάς Σάρρα:
      –Στην φύση είμαι γυναίκα· όχι, όμως, και στον λογισμό!
      Είπε επίσης στους αδελφούς:
      –Εγώ έχω ανδρικό φρόνημα· ενώ εσείς γυναικείο!...
ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ


[«Το Μέγα Γεροντικόν», τόμ. γ΄, κεφ. ι΄, §163 και §165, σελ. 158–161, έκδοση α΄, Ιερού Ησυχαστηρίου «Το Γενέσιον της Θεοτόκου», Πανόραμα Θεσ/νίκης, Ιούνιος 1997.]

     Δύο Γέροντες μεγάλοι αναχωρητές από τα μέρη της αρχαίας παραλιακής πόλης της Αιγύπτου που λεγότανε Πηλούσιο, ξεκίνησαν κάποτε να πάνε να επισκεφθούνε την αμμά Σάρρα.
     Και καθώς πήγαιναν, είπαν μεταξύ τους:
     –Ας πάμε να ταπεινώσουμε το γραΐδιο αυτό!
     Όταν έφθασαν, της λένε:
     –Κοίταξε! Μην κάνεις κανέναν υπερήφανο λογισμό μέσα σου και πεις: «Να, σε μένα έρχονται οι αναχωρητές, αν και είμαι γυναίκα»!
     Και τους απαντά η αμμάς Σάρρα:
     –Στην φύση είμαι γυναίκα· όχι, όμως, και στον λογισμό!
     Είπε επίσης στους αδελφούς:
     –Εγώ έχω ανδρικό φρόνημα· ενώ εσείς γυναικείο!...

ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΙΚΟ 

[«Το Μέγα Γεροντικόν», τόμ. γ΄, κεφ. ι΄, §163 και §165, σελ. 158–161, Ιερόν Ησυχαστηρίον «Το Γενέσιον της Θεοτόκου», Πανόραμα Θεσ/νίκης, Ιούνιος 19971.]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου