Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Τετάρτη 8 Νοεμβρίου 2017

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ


     Ο ντουνιάς που θάλπουμε, που ακολουθούμε και πιστεύουμε, μια βροχή τοξική από αδειοδοτήσεις και απαγορεύσεις, από νόμους και επιτροπές, από υπηρεσίες και παροχές του ελαστικού ή πιεστικού τίποτα· από μελέτες, στατιστικές, στηλιτεύσεις, εκπονήσεις, έρευνες· από απαντήσεις δίχως αυτιά και ακοές· από εξηγήσεις και αποκρίσεις άνευ αντιλήψεων και κατανοήσεων· από ατέρμονες ανοησίες που διχάζουν τα φρένα και δοκιμάζουν αντοχές· από πληκτικές εξυπνάδες που στύβουν ελευθερία και αγάπη· από θολερές ή αστείες ανησυχίες και κοφτερές αγωνίες με σφραγίδα ματαιότητας· από ηχηρά καρδιοχτύπια που δεν πήραν αριθμό πρωτοκόλλου και έγκριση του συμβουλίου· από αμέτρητες εκκλήσεις σε μονίμως εκούσια κωφούς· από πληθωρικά νεύματα σε οικειοθελώς αόμματους· από άχρηστες χειραψίες προς άφιλους· από άσχημες ευγένειες γεμάτες πίκρες· από βάναυσους μελίρρυτους δόλους· από μαζεμένα θρύμματα αγκαθιών μέσα σε αφράτα βαμβάκια αβρότητας· από ακαθόριστες και ανειλικρινείς προθέσεις που προβλήθηκαν αντεστραμμένα για να κρυφτούν καλύτερα· από καρφιά βερνικωμένα από καρδιές γεμάτες σκουριές αρνήσεων.
     Πες μου επιτέλους ένα παραμύθι που να κουρνιάζει μέσα του ευεργετικά όλη εκείνη την ήσυχη αλήθεια που κρύβει ο άσπονδος κόσμος. Πες μου επιτέλους ένα παραμύθι που να ξυπνά μέσα μου τις ιαματικές στοργές που φύτεψε με κόπο η αρχαία αγάπη μιας μάνας στον ήσυχο αγρό της καρδιάς. Πες μου επιτέλους ένα παραμύθι που να το θυμάται συνέχεια το παιδί του εαυτού μας σαν καλάντισμα της δικής του ζηλευτής αθωότητας και ακακίας. Πες μου επιτέλους ένα παραμύθι που να είναι το μόνο ευγενές αντίδοτο στη μανία και στην όλη πίκρα, το δόλο και την υποκρισία της κοινωνίας που δε θέλει πια αγάπες αλλά μάχες από όλους και για όλα. Πες μου ένα παραμύθι σαν υπέρτατη Προσευχή για την παραμυθία των πληγών, για την παράκληση των δυνατών, για το κάλλος και την ευπρέπεια του λόγου που χρειάζομαι, για τη σοφία του πνεύματος που μου λείπει, για τη χαρά των από Θεού στεριωμένων που θαυμάζω. Πες μου ένα παραμύθι…

π. Δαμιανός






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου